Thursday, March 28, 2013

Salam Perkenalan

Assalamualaikum wbt.

Blog ini saya create sebagai satu platform untuk saya mempromosi seterusnya menjual barang-barang yang saya sendiri suka guna & membelinya...hehehe, dan kalau boleh saya nak share ngan kwn2 semua supaya mana-mana yang interested boleh beli melalui blog saya ni.

Antara barang-barang yang dijual adalah corelle, handbags-coach, gucci n lain2 original dari US, barang-barang baby (sebab saya pun beli untuk baby saya..huhu), kain sutera, kain cotton, makanan spt tart nangka, pelbagai kek dan lain-lain lagi yang akan saya kongsikan dengan kwn2 dari masa ke masa.

Selain itu, saya juga ingin menjadikan blog ini sebagai satu medium untuk saya berkomunikasi dengan kwn2 serta kenalan baru mengenai pelbagai topik yang In Shaa Allah dapat memberi ilmu yang bermanafaat kepada kita semua.

Saya berharap blog ini mendapat sokongan dari kwn2 semua.

Sekian, Wassalam.

No comments:

Post a Comment