Tuesday, April 16, 2013

Jualan Perfume Imitation Gred AAA

Hai!

Entry kali ini adalah untuk mempromosikan pelbagai branded perfume yang dijual dengan harga yang berbaloi-baloi!! Perfume imitation Gred AAA ini diimport khas dari Dubai khas untuk golongan yang amat mencintai wangi-wangian ;)

Mengapa kami memilih Perfume Imitation Gred AAA ini berbanding beberapa gred lain yang berada di pasaran? Ini kerana kualitinya adalah 90% setanding dengan perfume original. So, why pay more??

Apa yang dimaksudkan dengan Perfume Imitation Gred AAA ini?

1. Kotak, botol dan juga cara pembungkusan luar dan dalam adalah sama 100% kecuali material yg digunakan sedikit berlainan namun tidak ketara.

2. Ia sebenarnya dibungkus dan di botolkan di Dubai tetapi pati asal perfume ini adalah dari negara asal. Apa yang membezakannya adalah jumlah pati dan alkohol yang dikurangkan apabila dibotolkan. Oleh itu bau nya tetap sama.

3. Bau mampu bertahan selama lebih kurang 4-6 jam di aircond dan suhu bilik. Namun, ketahan bau perfume sebenarnya bergantung kepada suhu badan. Oleh itu pemakaian individu adalah berbeza sama ada ORI atau imitation gred AAA.

5. Jika sesiapa yang bekerja di luar pejabat/di bawah panas terik matahari adalah kurang digalakkan memakai imitation gred AAA, kerana cuaca yang panas akan mengurangkan lagi bau perfume.

6. Anda dinasihatkan berhati-hati kerana ada beberapa pengedar menggunakan Perfume Imitation Gred AAA sebagai reject perfume. Dan kualiti perfume imitation gred AAA ini tidak sama seperti yang dijual dipasar malam yang berharga RM10-40.

DAN....Selain peminat wangi-wangian, siapa yang harus memiliki Perfume Imitation Gred AAA ini?

1. Golongan yang sangat menggemari perfume tetapi kekurangan budget untuk membeli perfume original.

2. Golongan yang suka bertukar-tukar perfume mengikut kesesuaian majlis/tempat yang dihadiri.

3. Para pengumpul botol-botol perfume yang unik lagi menarik.

4. Golongan yang suka membawa perfume ke mana-mana.

5. Boleh dijadikan hadiah kepada rakan-rakan serta orang tersayang! Pasti penerima bertuah itu HAPPY! :D

Till then. xoxo!!

No comments:

Post a Comment